joel kinnaman

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

okiiiiii... vi har ju haft ett litet krig jag å yasse om en viss joel kinnaman här på bloggen =D kommer ni ihåg kanske =P
aldrig kunde jag i min störda fantasi, tänka att jag någonsin ska få se honom!
meeeen.....
jag har sett joel kinnaman. gick alldeles bredvid honom. nu ikväll. han hade lite problem med sin resväska utanför sitt hotell. ;P joel kinnaman, ikväll, i Göteborg!!
han va lite mindre än vad jag trodde, verkade trött men va mkt söt =D

där gick jag.
han tittar upp, hahaha låter som en dålig skriven roman men detta hände!! =) och vi får ögonkontakt.
mitt steg dog. min mun var ett stort ihåligt gap!! tappar min flaska ur väskan i marken.

nu fattar han antagligen att jag ser vem han e, så han vänder bort blicken. å går förbi mej. mitt huvud följer hans väska.. (va fan gör jag!!!)
så jag stänger munnen, plockar upp flaskan. sätter igång å går...ringer yasse å skriker!!!




jag e heeeelt chockad..
men det passar så jävla bra ändå att han gick förbi mej, just idag...
yasse, vicky å jag fattar varför. pga igår! pga pappas kommentar på mitt skrik när jag ser en TVreklam som han e med i..

- simona! nu får du lägga av! är du sexuellt frustrerad lr ?? du kommenterar var enda snygg kille ju!!!
HAHAHA det e lugnt farsan, det e luuungt =P han e bara så jävla snygg!!!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Martina

hahahahhaha....du är ju mer kändis kåt än vad jag är!! Förresten är det bara jag, men är inte Rhon jäkligt lik joel kinnaman på den bilden????

2011-06-07 @ 10:18:17
Postat av: Tess

Hahah Simoan då! :)

2011-06-07 @ 16:46:53
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Yasss

hahahahaha jaa Babas kommentar va ju klockren.. Och vilket jäkla skrik du la fram när han visades på tv hahahahah.. kort men högt AAH!! Jag ba.. men vaffan? haha



Och Ja!! Han e riktigt lik Rron här!!



2011-06-07 @ 23:55:05
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

men vaffan?? haha, d e bara en mili sec som han visas ju...d ska vara kraftigt, kort - koncist skrik till ära för honom ;)

2011-06-08 @ 01:11:20
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0