Rubrik

Min bästa vän har flyttat till Sthlm.. WOHOOOOO
Att jag e glaaaaad nu... Nu har jag både Nanni och Adam här.. Livet e underbart.

Hade underbara dagar i helgen.. :D





Idag ska jag köra in Johnnie, Niklas och Ola till Kina teatern för de ska in och lyssna/titta på Stephen Lynch. Under tiden de e där så ska jag kanske vara med Nanni och Adam. Om inte Adam skulle till Grönan idag och lyssna på Bryan Adams eller så följer vi med eller nått. Vi får se vad som händer.. hehe

Hej SimSim se till att bli frisk.. Inte kul att vara sjuk när de e sommar... :/
Yassi jättetråkigt att jag inte kunde vara med på Matins fest. :( Nästa gång så.

Love Love

M!ch£ll£

Kommentarer
Postat av: Yasss

Åååååååååhh har hon flyttat dit!! Så jäkla skönt för dig!! :D

2011-06-09 @ 17:48:55
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

niiiiiice!! världen e allt bra liten ändå va =) puss

2011-06-10 @ 01:08:35
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0