tjena heeej på dej =)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
Life is a highway - tom cochrane
igår var jag å fika med några vänner, från HSTAD bl.a., sen efter det bio - såg baksmällan II. den va BRA!!! haha, helt weird =) sen efter det såg jag kinnaman ;)
hahahaha martina, jag e fruktansvärt kändiskåt på kinnaman =P likheten tänkte jag inte förens du sa det. Rron å han e riktigt lika på den bilden..tror rronne brukar göra den minen mkt =)

idag som sagt e jag lite sjuker.. har fått pausa på jobbet..så jo, jag gick till jobbet mamma =/
med det skulle inte stoppa mej för att träffa samsam på en fika efter jobbet.. käka skagentoast, chokladmousse och marängsviss. . nu däremot..jag e slut =d

har skickat mms i några dagar som inte kommit fram så jag får slänga in bilderna på vanligt vis =)
å lite andra =)

vi var på stranden i helgen =) brände mej =/
utgång i hstad - snatta lite bilder av marres FB =) HA HA HÖHÖ HAHAAA ;)


ngt klädesplagg från igår =P pose pose POSE!!

här tuggas det yasse, jag vill ha mer =)


å i veckan träffades jag å sadina över några glas vin =D
det kom fram en gubbe å sa t henne - Fan, snygga skor du har!
-tack!
var har du köpt dom?
kommer inte igåg!
-ok, ha en bra kväll då!

vad e det med konstigt folk o konstiga konversationer i GBG ???



NU SOVA HELA NATTEN LONG om jag får å klarar det =)
nattinatt kramen, sov gott ses en annan dag ♥


∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ





Kommentarer
Postat av: Tess

Usch ja!! Hatar att vara sjuk!! :(



Milen ja... hmm... tränar mitt IW.. Men har minsan inte kommit ut på nån spring tur på länge... Suck..



krya på dig! Puss

2011-06-08 @ 16:44:14
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0