"utanför" mej!! död kropp....

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

kolla va äckligt lr!!!..!! jag mår fan illa nu!!
död hittad i buskage
det är där jag alltid går! jävla tur att jag slipper gå där igen!!! fyfan!
mamma, tänk, när jag pratade med dej i telefon i måndags gick jag brevid ett lik!
så jävla svinigt! fy fan asså.


Det som göms i snö.......jag sitter i fönstret nu, polisen har kört förbi typ 4 ggr nu. vet ni, jag kom å tänka på en sak nu. i mitt hus så har det stunkit som in i i några veckor. tänk om ngn låtit kroppen ligga i typ, badrummet där å sen lagt det utomhus!?!?! näää, usch.. nu tänker jag för mkt...
=(

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Tess

Usch!! Läskigt!!

2011-06-02 @ 21:31:57
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0