vart vaken i några timmar nu

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
i want you to take over control - afrojack
och nu börjar jag bli trött tröttare tröttast....körde vår kära broder till jobbet imorse vid 06.15....usch, tidigt!
hahaha just det.. igår kväll när jag kom med tåget, till vbg, plockade mom å André upp mej. han hade varit på afterwork så han var lite full när vi handla på hajjen sen!! hehehe =) roligt =)

å innan vi gick in i butiken så skulle jag leta upp en tröjja till andré i bagaget så han slapp gå med jobbtröjjan.. jag slängde igen luckan, ställde mej åt sidan låtsades som inget..andré öppnar och stänger... hahahahaha mamma har köpt en ugn till meeeeeeeejj =D hahaha... snacka förvånad jag var lrrrrrrr =D hahaha jag fick min present i ett parkeringsgarage utan presentpapper ;d + ett halsband

så nu kan jag göra kyckling i ugn yasssseeeeeee =D


har oxå kommit på det bästa sättet att gå rundan med Joker.. jag cyklar å han springer fritt =D men det märks att han e gammal min lille pluttis =/ han har inte lika bra kondis längre ... =/ men han e glad ääääändå =)


vad jag drar ut på orden, vill väl få ut min betydelse för dom kanske ;) jada jada! nu ska jag käka frukost, igen! göra mej i ordning å sen till fotbollsplan kanske, Pnille å Aaläx tänkte sticka dit så jag får la joina!


∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Saidmai

It is the coolest site,keep so!

2011-12-08 @ 11:10:15
URL: http://saidmai.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0