dagen i text å bild.. med stoor känsla ;D

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ


heeej, va trevligt att du kom in här å läste. hej hej ! =) allt bra? härligt! ny dag idag då! visst e d underbart väder!?!

dagen idag var helt underbar. så mkt bra och underbart som har hänt. Planerat för morondagen å vi har skrattat mkt gott å härligt. vi mår alla så mkt bättre då och man kommer i en härlig stämning. inte sant? man spritter lixsom i kroppen!

så underbart frisläppt! dagen på jobbet blev uppfriskande å så mkt bättre med skratt. hade ju på mig min underbart snygga å bra stegräknare. med den kan jag hålla koll på mina steg längst min härliga vardag. Hur bra är inte det då?

så underbart. jag vill ju ha en kropp å hälsa som e på max. och kan man, ska man göra den bättre. bra va!? =)
jag har ju varit på mitt gym idag. Sicken tur att jag har ett gymm att gå till va? har haft ett skönt uppehåll så där några dagar.
så idag sprang jag hela 30 min. UNDERBART! svetten bara rann av mej. fast jag har ju ont i axlarna å det har börjat bränna ordentligt denna sista månaden. =( tråkigt. tur man äter piller så det går över förhoppningsvis. synd bara på min underbara träning då jag vill bygga upp en bättre hälsa å kropp,  att det får lida.. men det glömmer vi nu. vi ska vara positiva. jag har en kropp som är hälsosam å älskar livet in t max! punkt slut .

palla vara SÅ JÄDRANS POSITIV I SITT SNACK LR! jag vet en som pratar så. visst, människan e glad. men herregud..taggad positivitet !
jag e en positiv person men inte snackar jag så fint å underbart målande hela tiden om allt å inget! hahah
jajajaja. nu har jag klagat lite. det räcker fint för mej!=D


som lugn musik efter träningen blev det, som vanligt, lite jack johnson.

bland annat  talk of the town å n liten kortis Belle
väl hemma, kanske en Ben´s Brothers - battling giants




sugna på mina steg för dagen?


3/3
20 610 steg typ =D woop woop!


stegen e från jobbet och från gymmet 30 min

yasse jag kollade den igen nu på gymmet å den ska vara ganska så exakt. kolla vid 31 gick 10 steg å den stod på 41, gick 10 steg å den stod på 51, 10 igen å den stod på 61..! bra va!? =p



kvällens mat för mej då


kyllingpattar, sparris, tomat,  kokosmjölk, steknudlar ( dom e så bra att ha hemma, snabb mat)
krydda som tusan å d bränner i min mage nu =)

tänkte jag skulle lägga upp bilderna på det jag shoppat i helgen, fast jag gör d i morgon töser och pågar..drar ut på det för spänningens skull.  det tog mej 10 sec att komma på ordet, skull, å skriva ner nu förresten

men ni kan få på en Trym på hal is så länge

kolla va han håller balansen med svans å öra å 4 ben. otroligt! =P

jag tillägnar dem båda, bryan adams låt
have you ever really loved a women?


å en wilma som e ngt mer elegant när hon rör sig =d



¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•*


äääääääähhhhh yooooo mille! va händer?? tråkigt att vänta ?? hahahaha rolig du e söt! =)

vi får storma med dej yasse. tänk outside the box nu flikka! go creazzzy !
hahaha yasse jag har den i min kalender som haos maja.. HEPP HEPP HEPP!! =D
så glad låt.vi vill inte veta om den handlar om död å skit NÄÄÄÄ


VI E SÅ HIMLA BRA VI, I VÅRAN STORA FAMILJ!!!
älskar, älskar inte, älskar Å det blev ÄLSKAR
=D

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS


∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0