eh, lite ändrade planer nu på morn...

skulle ju motionera med annelie men jag fick en lägenhetsvisnig kl 12 så allt ble lite stessigt. å istället för att trycka in massa som folk gör, så hoppar vi det å jag kör på lägenhetsvisnig istället.SEN stan med henne =)
får vi se om lägenheten e freeeech. vilket nr jag e i kön, om jag får den osv osv... =)

hopp hopp.
får la köra armar lr ngt hemma nu istället =)

ja vet inte detta va???
det ser ut som det gör ont...

jag vet inte vem som ser läskigast ut....kolla dessa ben...!!!



c ya´ll



∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Michelle

Urk och fy och blä för sådanna killar. FULT

2011-03-24 @ 13:54:21
URL: http://miche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0