:)

ψΔςΜ↑η€


Jag såg också att det va gamla hotellet i veinge!!
Mina steg i går
18/3
6000

Jag tog av stegräknaren på Josses 25 års fest så allt mitt dansande kom inte med:/
Varför gjorde jag så??
Det va riktigt kul att träffa tjejerna i går!
Det va ett jäkla tag sen jag träffa Elisabeth så det va awesome:)

Jag va riktigt ful i går hahaha ful som stryk med bl.a. blå ögonskugga..
jag tog inga bilder, men josse tog en del så det blir uppdatering på detta:)
Jag hade svarta byxor med en svart kjol över och en knöten skjorta så jag visade magen haha..
och ett sicksack diadem i håret och Marre hade mamma byxor
ni ska få se bilder sen!

I dag vaknade jag upp hos pappa och åt go frukost:)
Körde sen hem och hämta plugget och fotbolls things till träning i morgon.
Nu ska jag hem till pappa igen och plugga!

Dagens låt
Colbie Caillat – I Do


Dagens budskap från mig, för mig och till er:)


ψΔςΜ↑η€


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0