Familia Jensen

ψΔςΜ↑η€



jag har redan pratat med alla syskonen i telefon i dag förutom Simona,
men vi pratar alltid i telefon så d lugnt.

Mich ringde mig i morse.
Pernilla ringde mig i morse och nu.
Jag ringde André för några minuter sen
Och Alexander ringde mig precis

Underbart ju:D

Kolla va jag hittade på google när jag sökte på familjen jensen
hahah

Fast vi saknar ju lite jensens här och så har det blandat sig in lite Persson och Blixt!
But a we are big fat familia




Jag har ännu inte börjat plugga:/
Usch



ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

vi har en jädrans stor familj faktiskt =D =D

2011-03-15 @ 09:55:21
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0