fler som börjat träna =)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

he he he.. nu kan jag mobba andra för deras träningsvärk..
jag blir konstigt nog glad när folk säger att dom ska börja träna! what´s up with that? =)
som om jag vill dela med mej av mitt liv?!?! ;)

hahaha för jag gör ju inget annat än tränar då?? JO då!
MASSOR =)

idag va d tänkt att jag skulle ta ett längre pass innan jobbet men jag fiser på det å kör ett kort efter jobbet istället ute.
skulle åkte hemmifrån vi 10.20 men fortfarande i sängen nu =) lyssnar på musik =D
å hinner inte med gymmet efter för jag måste verkligen handla! INGET HEMMA NU!

va jobbigt å välja mellan träning å att handla...sjukt att jag knappt hinner med det pga mina arbetstider..=(
fast å andra sidan, jag börjar aldrig tidigare än 10.00...sovmorgon varje dag =d


just nu dada life , hög volyyyym!!! =)


tänkte köra en bildtävling här nu!

gissa vart detta hus ligger ngn stans å du får ett, BRA DÄR, DU VISSTE ;)



PUSSSSSS till dom jag gillar mkt , mellan,  men inte dom jag gillar mindre ;)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0