hallo! min dag gör slut med mej snart

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
yasse yasse, hade jag velat hade jag kunnat få plats med, lätt 23 katter i min lägenhet.
1 km2 var lör?? =P

d låter sä jävle ql å bestämma sin inredning själv millpill..jag ska oxå bygga eget hus. ngn ggn =)
å tittar man riktigt noga när man länkar så kan man välja där =D tur man kollar noga på d man gör!


å så längtar jag t sommartider å då tänker jag lite på musiken man festa till när man "inte hade några bekymmer"!
en grupp e Audioslave - like a stone å be yourself m.m.
en annan e The hives - typ tik tik booooom =)
The white stripes - seven nation army
Kalle baah - ugly girls
Bobby Mcferrin - don´t worry be happy
BOBBAN - could you be loved


assssåååå jag vill ha sommar, tunna kläder, öl i handen, havet, grillning, springa från polisen =P sen natt som blir t dag,  kvällar på altanen med filt, mjukglass, solkräm, slå ollonborrar med
badmintonrack, stramande hud, salt, bus å utflykter!!! NU!


¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•*

d första jag gjorde idag va å springa en runda 30 min å slängde in en tvätt samtidigt.
sen stan å käka lunchfrukost =) MUMMA

sen massage idag oxå! =) annelie e bäst!
somna nästan. svävade lixsom mellan sömn å vakenhet =)

oj så saklig jag blev ikväll med min dag..hahaha
jaja
jag kom på idag att när jag e ledig så säger jag ja t typ allt. blir lite svårt att hinna med allt bara =s

sen handlade jag litta gott =) smile på det ni! =)

jag fick slänga HELA vindruvepaketet =( fullt med mögel i mitten blläääää!!

middag idag blev fläskfile´ med potatisgratäng. tomat som grönsak =) mohahaa
jag kan själv!



kryddor va typ, salt, peppar, muskot, chilli, timjan å kanel faktiskt o.0 alltid ql me expriment=D




imorgon jobbar jag 13 - 20.15 igen..så om d e ngn som vill busa i svalen passar d utmärkt då!


mina steg för dagen i stegräknar tävlingen

3/3 WOHOOO
11 700 steg ... på en ledig dag.. tur jag sprang rundan på 5000 steg först =D



nää hää nu ska jag fixa fram lite telefonnummer å sånt.. måste ringa csn imorgon bl.a.

PUSS TILL ER som JAG GILLAR ♥
∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0