dagen en sådan dag som jag skiter i imorn, för att d e en ny då!

∫i♏♏◯Ḻiv∫

usch, uttråkad ikväll.
blivit ändrade planer 2 dagar i rad nu. bläää..

inte käkat så värst nyttigt heller idag... en stor chokladkaka å n tallrik yoggi..2 frukter =(
dryg har jag dock varit idag...bla bla bla blaaa

ööööööööh, trött på mej nu!!!

oxå trött på att jag inte kan bestämma allt själv som har med mitt liv att göra!
vem som ska ingå i det lr inte... med massa mer.
inte bara jag som har en sån här dag.. =(

men jag kan faktikt inte vara positiv hela tiden.
en på jobbet som ska sluta te.x...mkt tråkigt tycker jag. JÄVULUSISKT GLAD för henne!! absolut!
smile på det =)

ye yeh
livet e en berg & dalbana



mina steg för dagen
efter 8000 steg så raderades dom så jag säger iaf 9000 på det
efter det 5000 steg till

14 000 steg idag..... men så trevligt för mina jädrans ben då =P

nu gör jag nog bäst i att käka lite t innan sängen..annars pallar jag nog inte träningen imorn

som Boson säger

SIMMMA LUGNT ♥


∫i♏♏◯Ḻiv∫


Kommentarer
Postat av: Tess

Nä, man kan ju tyvärr inte vara positiv alltid! Finns här för dig!!



Hoppas det är bättre idag!



Puss

2011-03-09 @ 17:14:43
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0