japp

Asså varför ligger den bilden ute på nätet????
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

När vi åkte till josse i går så hade jag satt toffsen rätt så högt upp på huvudet och frågade om detta va 90 tal.
Men då sa marre att nja hade man inte den nere vid nacken då..
Och så tänkte jag att.... jo fasen, det hade ju jag..
Och jag minns ju detta..
sååå..
Jag valde att ha utsläppt i stället!!
Och nu förstår även ni varför..

Det är äckel Göran (Älgen) som sitter framför mig
Bäste Håkan
Stränga Anita
Och min då bäste kill kompis Tim Hagström:D

Hmm.. det ser även ut som att en bröstvårta tränger sig fram på ena bröstet..
MEN... Det är ICKE så!!
Detta hade unga fröken Jensen aldrig tillåtit!


Bild tävlingen

Det måste vara statyn vid lagan i laholm.
Vid vägen inte långt ifrån gröna hästen!

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0