men tjena hej på dej

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

dagen har varit bra...varit ledig så jag tog en promenad på morgonen =) NITCE! sen städa, sen vicki å några andra slapptaskar ;p

så mina steg för dagen blev
12 280 steg ..så hänger inte riktigt med i era steg idag =D
å jag e nöjd bara jag kommer över 10 000 om dagen =) lr ja vill vara nöjd, så bara att intala mej det =)

inga dåliga steg du fick ihop yasse =) å sen...
FUCK THEM ALL YASSE!! :)


mille fy fasiken va dom suger !! man blir så jädrans förbannad å trött på dom. hur ska du veta att inte alla papper  kommit in om dom inte säger till!?!? dom bara drar ut på det å skyller på alla andra!?!?! ASkadaver!!!

men du svarade iaf rätt på förra bilden !! SÅ ännu en ggn... Bra där, du visste ;)

nu en för morgondagen !!
var hittar man denna dörren??

 


HÄRMED SÄGER VI GRATTIS TILL TESS !!!


PUSSSS på er !
∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ



Kommentarer
Postat av: Yass

Nä hur ska jag veta!

Jag kan ju ingen bild nästan

2011-03-18 @ 13:54:14
Postat av: Tess

Tack Fining :)



Kraftstationen i Laholm vid lagan kankse? :)

2011-03-18 @ 16:14:11
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Mich

Grattis till tess?? why??



Pöss

2011-03-18 @ 16:48:31
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

grattis t tess för att hon fick byta sina % från boendet till dagcentret i Laholm som hon ville =D woho!

2011-03-18 @ 20:43:53
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0