min kvällsmat idag

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

gjorde egna syrianska goda saker igår...

kvällens mat blir dom med sirap å mangochokladen till d
inte nyttigt..näääää

äter nog frukt sen =D

jobbat idag. å innan dess tränade jag =)
jag e så GRYMME GRYMM!!
1,30 H...motion..band å crosstrainer ( crosstrainer e tråkigt som fasiken!!)
älskar bandet massa =D

just d..asså. va e d med brudar som e smala som stickor?? va e d som e fel med dom? ärlig fråga!
har sett 2 tjejer på mitt gym. riktiga tunnisar.
kör bara kondition på högintensiv ...inget motstånd. jag blir så jädrans trött på dom, har lixsom inget tålamod för hur dom tänker! helt sjukt!

tror inte d e riktigt så här illa..men ändå äckliga..jag tycker dom e äckliga!



jaja..tur för oss vanliga människor att vi e  naturligt snygga dååå ;D
∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: yass

jadu Simona... dom kanske inte mår så bra.. Kanske anorexi?? du kan inte veta..

Just let them bee..

2011-03-07 @ 00:45:06
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫

jag fattar la att dom e sjuka!

men d borde fattas ngt i hövvet!

lr för mkt tankar i hövvet kanske!?!

2011-03-07 @ 17:16:19
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0