snön kom tbax igen =) =)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

så blir ingen träning utomhus idag =D därimot tjock halsduk å jacka å mössa. för ja vill inte bli förskyld !
gymmet oxå, tror innan, får käka lite lugnt nu bara. får så lätt håll om jag äter innan träning =(

idag behöver jag motivation för träningen
å den fick jag från denna bilden. jag kör ABSOLUT inte så mkt styrka, haha typ inget, ska snart börja med det.
men kolla denna midjan !!!!


MG jag dör va snygg den eee!!
lite väl musklig men så stört snygg !!! =D
hon e stenhård, inget mjukt ngn stans ;)

BLACKOUT

lite mer mat, sen gymmet med de äldre folket idag=)
asså äldre folk..dom snackar t.ex. ibland om en gubbe som tränade därför ett tag sen. han tog tydligen i för hårt å fick hjärtatack...usch usch, oj oj, inte bra... men sen kommer alltid ngt skämt efter,fnissar lite å så cyklar dom vidare lr vad dom håller på med. ger varandra lite tips. SÅ GOA mot varandra =)

nä, lite frukt på detta å sen packa för dagen =)

KÖSSS♥

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Yass

nej det va lite för mkt

2011-03-18 @ 13:51:45
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

haha men yasse! hon spänner ju sig =D!! d e askadaver snyggt när hon inte gör det. snygg form !! WOHAAAA =D

2011-03-18 @ 20:48:49
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: Mamma

vilket gym går du på? Vad heter det o var ligger det?

2011-03-18 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0