Stegräknar tävling

ψΔςΜ↑η€


I går (måndes) började stegräknar tävlingen!
Vi håller igång en vecka nu och ser vem som lyckas bäst!


28/2
10 000 steg
glömde använda den till skolan

 1/3
8800


I dag har jag åkt runt lite övedrallt!

Gick till kontoret och hämta lite post

åkte till jobbet och hade öppet i någon timma och då kom även min arbetsledsre förbi och snackade lite med mig

Sedan åkte jag till Andersberg för planering inför TjejerEmellan nästa vecka

Sedan åkte jag tillbaka till jobbet eftersom två av ungarna glömt sina telefoner och då passade jag även på att äta lite kyckling.

Efter detta åkte jag till Söndrum för att prata med en från Halmstad dansklubb inför Tall Ship Race

Och på grund av att jag körde mycket bil fick jag inte mycket steg:/

Jag har även tvättat och handlat i dag,, på tal ok tvätt... Jag måste tömma tvättmaskinen.

ψΔςΜ↑η€



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0