trött efter helgen

∫i♏♏◯Ḻiv∫

sitter man här på tåget igen då...trött som vanligt. jag vilar inte precis upp mej när jag åker hemmåt på helgerna =D
men ja gillar d =)
vi har haft det bra i helgen. direkt t mamma på fredagen. lördag va d 80 år på morfar så d firades =)
hehe vi hade danska släktingar där...om man inte fattar ngt så ska man säga förlåt, en ggn till ...inte le stort å lixsom få ut ngt negativt nynnande ..dansken gick där i från å sa. NÄHÄ, nänä, NÄHÄ.... å gud va jag skämdes =)
å söndagen va vi bl.a. på GKås å hemma hos DADA =)

innan frukost ut å gå varje dag =D


en MKT kelig Hima hemma hos Dada
vi har startat vår stegräknar tävling igen nu. vi ska slå vårat personbästa å vi har denna veckan på oss =)

och Tess ska va med å hon ska slå sitt personbästa =D
jag hann med 2500 steg hemmifrån yasse t tåget bara så där enkelt ;D
å efter jobbet ska jag hem, sen dirket till gymmet.. här ska slås mina 112 205 steg....shit fan


nu ska jag snart palla med en dags arbete på min ynka energi..bita ihop, le å inte va fööör dryg på jopbbet =D

hej då alle manns

∫i♏♏◯Ḻiv∫

Kommentarer
Postat av: Tess

Det roliga är att ja har inget person bästa!! Hehehee...



Men efter denna vecka har jag ju! :)



Puss

2011-03-14 @ 17:09:39
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Tess

Hahaha.. Gött.. :)



Jag kör en vecka nu.. så blir det personbästa.. Innan denna vecka så använde jag bara stegräknaren när ja var ute å gick.. Hade den inte på hela tiden vettu.. så jag har inge att jämnföra med än! :)



Puss

2011-03-14 @ 18:37:22
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0