90-talet???

ψΔςΜ↑η€


Jag har varit i skolan i dag och när jag gick hem hade jag följe med en av killarna som går psykologin med mig.
Riktigt snäll kille,  han har så häftigt mysig basröst.
Sen ringde jag frida, jag försöker komma på vad jag ska ha för 90 tals kläder på fredag på Joss 25 års fest:)

Detta är ju ett alternativ och kanske stoppa in en t-shirt i byxan, men önskas mer färg alltså!
Tänk fresh prins in bel air typ:D


Eller beverly hills hahaha


Nä detta hade varit klockrent!!


Nä får se om jag hinner hitta något vettigt!!
Har ni några förslag så ring mig på: YasminesEverydayTjugofyraSjuTelefon

När jag gick från stan SÅG JAG DENNA:D

De har börjat sopa undan gruset:D
Snart blir det bättre glid på brädan och premiär för inlines:D




A jag håller med dig att det är riktigt skönt att röra på sig Simona! Jag är jäkligt nöjd med att jag går till jobbet så ofta nu! Jag ska kolla i dag om den nya vägen tar mindre än en timma.
jag hinner inte träna fotboll i kväll, men ska göra d i morgon!!
Och jag saknar Martina så måste höra av mig till henne

Nä snart ska man börja jobba.
ska se om jag kan laga lite mat och plugga nu..

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

fy fan va rälia kläder!!!

tänker inte säga vad jag tycker du ska ha på dej för du vet redan vad jag tycker ;)

2011-03-15 @ 23:22:07
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

å du e så jävla grym för du går t jobbet å alla ställen!!! fyfasiken va grymme asså !=)

2011-03-15 @ 23:23:00
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0