Fasse e fuk

ψΔςΜ↑η€

HÄJ


Gå fram till 03.26 så ska ni få se en riktig skönhet!
http://www.youtube.com/watch?v=rlRiGXCQLoQ

  Dessa killar kallar sig Albaner i pyjamas (AIP) och har någon blogg som de pysslar med. 
I denna filmen hade jag precis kramat om lill killen Mergim som är en gammal trogen besökare på Hyddan och precis därefter dyker Atdhe upp med kameran. Jag kopplar det inte först, men snabbtänkt som jag är (NOT) tänkte jag att javisst ja... AIP... tjejerna på fyllinge tycker nämligen att dessa killarna är hilarious. 
Så nu tänkte yasmine att hon skulle ta och kolla in deras skapelse...
och där va jag.


Haha.. asså dessa småpojkar
Deras första singel. och antagligen den ända.
http://www.youtube.com/watch?v=u5FgTC4y1Ps

A just det simona, den ene killen är Egzons bror.
Han som äter pommes kartongen.
----------------------------------------------------------------------

Jag är sjuk denna dagen också så jag gick hem från jobbet..
Naser ville inte ha mig där så troligtvis får jag stanna hemma i morgon med..
Jag är lite orolig inför lägret nu i helgen bara:/ Fotboll med sjukdom är ingen hit!

Jag vill bara bli frisk igen så jag kan träna som vanligt!



HÄJ DÅ

ψΔςΜ↑η€




Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

det va inte så här trångt när jag va liten...haha stackars stora då ?)=)

2011-03-22 @ 00:18:10
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0