moi trött i ryggen

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

denna flebben vill jag se!!!! en film om artisterna å deras liv typ =) Get him to the Greek
Några av deras videor från filmen=D

African child
A ring
supertight

bli inte arga nu på klippen, dom e inte så farliga =) Boom BOOM


Jobbat idaag. sen gymmet. körde styrka idag oxå! =) wiihooo..tråkigt.
detta e min nya bag =) ngt mindre i stl..BRA!


Middag för 2 efter gymmet
det e SÅÅÅ GÖÖÖÖTT
MMMMUMS!!!
jag skojjar inte. detta tillhör favvomaten!!
imorn ledig. ska promenixa med annelie direkt på morrn, sen heldag på stan =)


Yasse, jag e en sucker för rosa ;D å du gör väl allt för din idol?? =P va e d för väska?
nice bandana =)
har ni varit inne på milles blogg? Emil e så jädrans sööt!

I JUST CAN´T GET ENOUGH Riktigt töntig i sluten bara =P


ÅH VET Ni!!!! nu har vårstormen kört igång =D =D =D d varma vädret blåser bort d kalla =D =D =D =D


∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0