Back in La Swed

ψΔςΜ↑η€




Jag höll på att slockna flera gånger på lektioen i morse så till sist gick jag hem!
Jag har sovit lite mer än en timma nu och det är dax att göra sig i ordning för jobbet..
Jag MÅSTE ringa mina sista samtal inför Tall Ships Races i dag!

Gjorde en paus i mitt inlägg och pratade med Kastriot precis nu..
Han opererade sig i fredes och kan redan köra bil:) Doktorerna verkar ha gjort ett jädrans bra jobb!
Inga kryckor här inte!!

Om vi återgår till att jag slocknar på lektionerna såhär mitt på ljusa morgonen..
Detta beror antagligen på det underbara lägret ii Köpenhamn.
Träning två gånger om dagen och en utekväll tillsammans med herrlager på lördagen vilket resulterade i att jag och Marre kröp till sängs 06:30 på söndag morgon för att sedan samma dag sitta uppe igen och äta frukost kl 09:30 inför nästa träning..
Utvilad i kroppen... nej
Utvilad i själen... ja

Det var ett sten härligt läger!!
Mich, du hade älskat det!!

Yasmine är klart som lyckligast på båten! Alla sorters båtar!
Och Martina är som lyckligast när hon får i sig lite pölse! Alla sorters pölse;)


Vi va så jäkla glada innan matchen och hade kvar denna inställning på uppvärmningen.


Läggret förde oss mer samman och inställningen som löd--> det blir som det blir, men vi ska ha jäkligt roligt gjorde att vi vann med 4-2 mot Dänemark!
Jag gjorde ju klart ett självmål, men vad gör man inte när man är halvdansk:D


Hurra:)


Puss på er underbaraste!
Jobb nästa!

ψΔςΜ↑η€



Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

härliga bilder..känner doften av fötterna ända hit ;)

2011-03-28 @ 20:18:16
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0