Dagens tips

ψΔςΜ↑η€


Jag pratade precis med Pillan.
Hon vill inte skriva i bloggen eftersom hon inte förstår hur man gör..
Du ger alltså upp för lätt!!
André säger.. Glöm det! Jag ska inte skriva i någon blogg!!....
eh.. inga komentarer
Alexander och jag hade en deal för två månader sedan.. Den löd--> Alexander skriver i bloggen och jag ringer honom oftare... hrrmm.. vi båda har varit dåliga på att hålla denna deal:/

********************************************************

Jag gick till jobbet i dag..



Det va duggregn
Men inga problem, vi vet ju alla hur mycket jag gillar regn
Bild sen i somras


Smokie – Have You Ever Seen The Rain



*******************************************************

I dag på jobb så läste jag och Vanja gamla tidningar som vi fått från Fyllinge bibliotek..
Kände att det var dax att slänga in lite dagens tips på bloggen så jag förevigade lite info med min kamera..





















Tack,, det var allt för mig..

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: Michelle

Du skulle ha haft ett tips om dagen.

2011-03-31 @ 19:55:54
URL: http://miche.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Ja d är sant!!

Det blev en jäkla massa tips!!

2011-03-31 @ 21:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0