STEGRÄKNAR TÄVLINGENs sista dag.. mina resultat

hmmm

glömt mina exakta steg för igår..
GRATTIS t yasse för igår då va!!! så många steg hon fick ihop! =D

stegräknar tävlingen

5/3
18 000
steg iaf
jobbet å gick en runda ute har jag för mej ( KOrt minne jag har då)

6/3
28 875 steg

gymmet å jobbet å en runda nu på kvällen



mina sammanlagda steg för denna veckan blir alltså

♦ 112 505
steg

stegräknaren e god mot mej


AAAAAAH inte dåligt !!


fast hur går d för yasse?
hon fick massa steg igår..hon fick änna 32 000 steg igår.

om yasse säger att hon går mer idag borde jag gå ut igen innan 24 för att vinna
hon e seg hon....påhittig


Yäy yäh..d löser siiig
ROCK ON SIMONA!!!! woohooo!!


♥♥♥  ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥
im so LUCKY för mina steg iaf =)
Trackback
RSS 2.0