Min dag

ψΔςΜ↑η€

16 500 steg i går..
6000 i dag...


Det har varit en jobbig dag i dag.
Jag har både varit glad och mindre glad.
Men jag vet att jag är grym på mitt jobb och jag älskar psykologin så det löser sig:)

Pluggade när jag vaknade och sen iväg på lönesamtal på kontoret.
Sedan åkte jag till gården och träffade nya praktikanten samt skickade mail. 
Sedan direkt till AB för att ha TjejerEmellan.
Efter TjejerEmellan gick jag inom Puls och snackade pyttelite Tall Ship race, snackade skit med Jimmy och fick en semla:). 
Stack till gården sista timman för att skriva ut lite papper och lite sånt.
Skulle egentligen ha åkt till Kastriots breakdance grupp i Oskarström och snacka med dom,
men jag hade mkt i dag så det får bli nästa vecka.

Jobb jobb jobb, plugg, plugg, plugg
Yasmine har blivit vuxen nu och måste visa framfötterna.
Usch..
Men även vuxenvärlden får man ta med en klackspark ibland.

Yasmine <3 vuxenvärlden = Sant




I dag har inte allt varit på topp, men 
det dåliga behövs för att man ska kunna känna glädjen i det som är bra!
Allt känns så mycket bättre så fort jag tänker på min underbara familj och mina härliga vänner. 
Ni är anledningen till att jag mår så bra som jag gör!
Ni gör mina dagar:)

http://www.youtube.com/watch?v=XHTBxbEdOQs

Så i morgon ska jag hem till veinge.
Hem till tryggheten och plugga!

Älskar er ofantligt!


ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫

ps. om du svarar nej så e detta bara ett skämt..

HAHAHAHA

2011-03-08 @ 23:34:29
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej gums.. finns här när du vill snacka gojja! :) Hoppas du mår bättre idag!



Puss

2011-03-09 @ 17:13:36
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: yass

<3 jag får ringa dig snart och berätta!!

2011-03-10 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0