en dag! å töntbilder

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

sjörövarna kommer - terje
en dag fick jag hans svärd t jobbet. de kom t fel land ;D

vaknade, tönta mej hemma. fixa lite hemma. Snacka med mille på skype. stack in t stan å träffa samsam =) köpte tvål å DUNtäcke =D yeeeaahhhh! och bestämde lördag med kära Annelie, samsam å några andra people =D

å sen t gamla lägenheten å hämtade det sista jag hade där. åh d ska bli så ql den dagen!!!!! belive me!!!!!!!!!!!

å antagligen bestämt att pappa ska upp nästa helg å hjälpa mej med borrmaskinen =) ville köpa en egen men han ville hjälp så varför ejjjj!?!?! papps e snäll han. köra alla milen för att hälsa på å hjälpa =)

å pratat MKT i telefon idag! jag e en typisk brud jag =] fixar, pratar å töntar mej!!


tänker på pirates of the caribbean
hahaha kolla mina små små småå tuttisar =D
tänk om man hade ett par extra händer här hemma
som kunde fixa till det snyggt hääär! snälla händer ’‘.’‘

å som kunde få mej att hålla käften när d behövdes



nu ska jag sova

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0