fixat lite i lägenheten denna kväll!!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
mille hon ska jobba länge hon!! undra om yasse e bättre. har inte pratat med henne i dag!
är du det???

jag har städat som sagt å här e före =∫ ... å efterbilder =D

blev så här =D
tomlådor i hörnet. från kuddarna å ut är d saker i lådorna.
kläder på glovet. haha fick inte plats i garderoben ännu



NÖJD tjejja nu!


fast en sak e jävligt äcklig. jag har klagat lite på att det luktar rök under vasken å i kylskåpet. hjälper inte att städa där =(
å när jag lyfte av spegeln i badrummet..... jag hade kräkts om jag inte hade sett äckligare saker inom vården!!!
FYFAAAN asså!!! alldeles tjock med kletig os på kaklet efter röken!!! ähhh fyfan asså! jag ska ringa å klaga på måndag!!!!
så jävla vidrigt!! å det finns spår överallt!! bläääää!


jaja.. nu ska jag nog sova lite.. tog tid detta men skönt å få bort allt =) nästan =)


PUSSEN till er ♥ ♥ ♥


att jag la ut dessa bilder hahaha. jaja, så blir d när man bort långt ifrån er ♥

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0