hej teknik. tänkte printa in lite koder här en stund....

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

jag har idag jobbat å sen drog jag hem t Annelie å Håkan, käka pizza å kolla film.. köttig film =)
mysigt med kroppar som sprutar som vatten när dom bli överkörda när man käkar pizza med mycket ost å annat göttigt på.
LR EJ! allt e ju relativt vill säga =)
å det va maten för denna dagen ;) å 2 bananer! men jag har några dagar på mej innan hård disciplin när d gäller maten. =D

annars....trött. i kroppen å knoppen. typ stammat mkt i dag! kkkkknäppt!

miss me - mohombi

goder natt!
∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman - vill bara tala om att om man inte äter ordentligt så MÅR inte kroppen så bra!!! Kramen

2011-05-16 @ 08:38:21
Postat av: Anonym

nej det har ju jag precis bevisat

2011-05-16 @ 13:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0