hejsan hoppsan fadderaddera!!

jahoop!!
Fick en tillsägelse av yassi att jag inte skrivit på länge... men det e ju bara för att ni skriver så mkt så man hinner ju knappt med.. haha.
Det har varit mkt med jobbet och när jag varit hemma så har jag bara inte orkat skriva..
Å jag har ingen aning vad jag ska skriva idag heller.. haha

Just nu sitter vi och tittar på biggest loser.. Ganska så kul program får jag säga.. mmm
Det e galet hur mkt folk går ner när de e med i programmet. Skitbra ju. ;)

Vi e föresten hudvakt till en av Jennies hundar, Adelle (den bruna dalmatinern) :P
Hon har varit här sen i torsdads kväll och ska vara här till nästa söndag.
Å hon har sååååååna stinky fisar.. Öhöööö.
Jag klagar på Tryms fisar men Adelles e inte att leka med... hahaha

Var taxi åt killarna i lördags när de hade svensexa för Niklas... Hahahaha det var hur kul som helst.. haha
Får ni chansen att vara svensexataxi så ta den.. :P

Åt pizza i söndags gjorde vi å de va inga små pizzor. De bara vällde över kanten på tallriken. hehe

hmmm.. vad kan man mer skriva??!!
Ska jobba hela helgen som kommer. Från kl 16 fre - kl.11 sön. Mmm så de så.
Helgen efter det så ska vi på Niklas och Karins bröllop. :D
Å sen kommer helgen då vi kommer ner till Halland igen.. ;P

Nä nu fick jag slut på fantasin.. haha

Här e Adelle










































Love Love

M!ch£ll£


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon e ju riktigt söt ju!!!

Älskar dig

2011-05-10 @ 22:30:34
Postat av: Mamma

Glöm inte bort att Alexander fyller den 22 maj

2011-05-10 @ 22:31:15
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

mej tjena hallo! stinky fisar, mata henne med parfym ;)

jag vill oxå på bröllop! fuskigt =)

2011-05-10 @ 22:53:56
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: Yasmine

ja alltså,, jag har blivit lite brunare på tal om inget

2011-05-11 @ 15:54:39
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

HAHAHAHA verkligen yasse...

jag fes precis!

2011-05-12 @ 00:20:15
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0