helt slut

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
idag har jag varit igång riktigt asså!!
gick upp 9, stack t jobbet hämta lådor, hem, packa. hämta annelie å stack t ikea. köpte säng m.m.fatta att jag fick säng å andra saker för bara 4000:- ngt..
det e 50% mot va sängen på jysk kosta =D

sen hem. packa mer. Så kommer vicki å sadina å hjälper mej att flytta mina saker. vilka ideér man kan komma på när man e trött på att bära saker..
vi skulle bland annat, GASA GÄRNET, tvärbromsa så alla saker flög in i lägenheten.
å vi körde runt om bommar oxå för jag hade glömt fixa bomnyckel =/ haha gick fint med pärlan=D

efteråt stack vi till en turksik restaurang- KÄKA IHJÄL OSS!!
där kommer vi lätt att äta igen! sicken personal!! hahaha.. vi gillar dom!
dom kommer in med en stor lång grön paprika efter ett litet skämt om min paprika..
direkt efter, 5 chillis.. jag å sadina fick va vi "fråga" efter!!!! hahaha
sen bjöd dom på RIKTIGT söta kakor typ..för söta! vi orkade inte mer sen..SPrängde i magen!
seeeen, kom min säng med hemkörning å nu är jag i gama lägenheten för jag har ingen ström i min egna =(
ska sova här i natt =) kommer nog sova t 10.30 imorn =D sluut i kroppen å knoppen!
lägger upp bilder en annan dag vänner! =)
låt =)
puss å god natt!
tack för en bra dag !
∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0