Jag vet inte vad som ska sägs idag

ψΔςΜ↑η€



Mår lite illa:/

Har ätit väldigt dåligt denna vecka.. pratade med Frida i går och hon sa att d alltid varit så med mig när jag har för mycket i tankarna.. och d stämmer:/
I går åt jag bara en baguette och två morötter..

Jag har tusen samtal att ringa i dag inför Youth Area- Tall Ships Races och när jag gjort detta funderar jag på att åka hem till Veinge!!

mmm.. jag saknar mina tjejer som inte bor hemma!
Känns som att jag behöver dem nära just nu!!
lr alltid faktiskt:)

Nä jag tror jag lämnar jobbet nu i stället!!
Jag är verkligen illamående!

Känns som att denna låt är det rätta valet för mig i dag..

Dante – Next To You

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

m du vill...kan du komma upp t GBG å plugga i helgen! jag jobbar mellan 12-17 lördag å söndag....

OM DU VILL!!!! pussss

2011-05-12 @ 12:18:15
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0