jobbhelg framför mig

Sitter här hemma i dystert vädr och väntar på att klockan ska bli halv 3 då jag ska köra till jobbet.
Kommer jobba ända tills på söndag kl.11 då jag går av.
Kommer därför inte skriva något här förens tidigast efter 12 på söndag. Just so you know. :P

När vi var ute och körde igår så stod det en fasan hane på vägen. Där stod den mitt i vägen och burrade upp sig. så fiiin den var.. Vi stannade brevid den och filmade den. Den sprang brevid bilen när vi rullade. hehe
Sen såg vi en älgko med två kalvar på ett ställe och en ensam älg på ett annat ställe + lite harar och rådjur. Igår var det mkt djur ute på ängarna och vägarna.

haha ojoj.. nu ble de bråk på tv. hahah tittar på The real housewives... De e inte riktigt kloka. ;D

Pratade med simsim på skype igår i mer än 1h. Det var roligt.. Fick se hennes nya lägenhet.. den e minsann inte stor. Men hon trivs där. ;D

Jahoop.. Vad ska man hitta på när det e sååååå tråkigt väder ute??! Fast det behövdes ju faktiskt lite regn. Får nog snällt ta mig ut en runda med hundarna ändå.

Love Love

M!ch£ll£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0