laddar datorn å mobil i tvättstugan!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
ja här sitter jag å myser!! hahaha NOT. golvet e svinkallt å dörrmattan vill man inte sitta på!!
fick sällskap av en man innan men han stack t frugan när han var klar med tvätten! =)
har ju inte fått el t lägenheten ännu. har ringt runt lite å vet hur jag ska göra nu.. ska genom Göteborgs el få el från Göta energi antagligen.. men bara tror detta. inget säkert!

sitter å kollar på melodifestivalen genom datorn, har ju ingen Tv =)
Grekland e kaaaaatastrof!!

nä nu börjar jag få ont i kroppen. laddar i 10 min till sen sticker jag upp igen =)
natt alla ♥

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Yasmine

hahahah

2011-05-11 @ 15:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0