maaat e så gott

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

äter världens godaste rätt, hemmalagat av superkocken SIMONA =)

bönblandning, röda linser, broccoli, avokado, majs, rödlök, purjolök, vitlök, gurka och Squash. salt, chilli, röd curry och gurkmeja . . . . . . gott..

vet ni, jag kan inte koppla bilder från mobilen t datorn så bilder blir på uttorkad mat från pannan =) ha ha

igår sov jag bort dagen. vakna när samsam kom vid 17.. bjöd henne på mat. ngn blandning av matvete, svamp å rucolasallat.. oxå gott =) sen glodde jag på satc boxen jag lånat av carro =)


idag..jobbat, hem, lyssnat musik, en så kallad vanlig rutin med slapp =D

just det!!! jag va å gick 30 min efter jobbet oxå!!! höll på å glömma =) använde mina nya skor för första ggn nu efter uppehållet! hoppas på att mina ben fått den vilan dom behövde å att skorna blir bra nu =)



en låt minaaaa dam å herr !! =)
lr jag kan inte välja mellan dom så ni får båda!


veronica maggio
Finns det en så finns det flera bara för att det e så go i början å bra text hahaha enformig men bra budskap som jag brukar ge folk ..ofta faktiskt ;)


Mitt hjärta blöder för att jag älskar christian walz !! å för mina minnen =)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0