oj oj oj Ohoj!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

NU SKA NI FÅ HÖRA!!

har råkat ut för en mkt knäpp kille igår. som jag INTE vill ha göra med på ngt annat vis än möjligtvis hej hejd å kram å lite snack i mellan!!! my GOOOD. sicken katastrof "dait"=)
men dom ska man oxå ha.. finns mkt roliga detaljer som, -chokladsprut, 
(mkt äckligt!!)
-försöka få mej till dåligt samvete.
-typiska repliker som, jag känner inte det ofta men d klickar så bra ( jahaa, från din sida då lr ?? ;)
lr, -jag är killen som e trogen ( å skickar ett mess som börjar med Älskling t en annan medans han sitter med mej!!!!)
lr ringer mej nu på kvällen å frågar ut mej om varför jag inte svarat på hans mess!!!
HAHAHAHA nääääää, sånt vill jag inte vara inblandad i !! han är en meeeees!! hahaha


å en kund ville idag att jag skulle börja jobba på hans fik..för jag var trevlig å jobbar mkt!!! o.O okeey, nej tyvärr, hinner inte med det ser´u mannen.. då tar han armen runt mej å drar net mot svanken..
japp tack hej då! borde ta betalt nu från alla som tar sig frihet att känna!


lite bilder på min första post tömning och mitt ljus i lägenheten!!! MYS


∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0