hemma i värmen!

för jag va kall innan. satt ute i 3 timmar i blåst å regn under en bro efter jobbet.
blev så in i helvetes förbannad innan på jobbet så det va tvunget! satt å snacka lite med mitt X. första ggn!
fick reda på en del saker. en sak, jag trodde detta va en blogg för vår familj, släkt å vänner! men hey, läs! vi e ju ganska intressanta vi Jensen ungar =P tydligen


men guuud va ja e hungrig nu. han ju inte handla mat innan å har inget i kylskåpet. åt lite chips innan för att stilla- blev raka motsatsen =(

i got no iphone med parry gripp... men jag har en Mac ;)
asså, bilderna e så roliga som jag tar för d ser fan inte ut som mej =D


sååå, då har jag klagat lite! dags att sova nu. imorn e d tänkt att jag ska handla å tvätta. kanske fika med en vän oxå!
får se vad som hääääänder!
jag har hört att d skulle vara coooolt att dra ut på orden!
det tycker inte jag!

Tack å hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0