snabbt ska det gå

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

JACK SPARROW - the lonely island SÅ GRYMMA..Michael bolton e fan het..enligt mej =D lite mkt "snö där bara ;) now, back to the good part....
sätt på hög volym nu!!

noppat mina ögonbryn, lr gett dom ett lyft ??!!? mumma för mina ögonbryn, så läckra =P
that´s di pose mi ladies =P

EGO SIMONA!!!!!!

iaf. vakna till av att elektrikern ringde å kom 5 min efter!!! o.O bahh! skynda städa!! hade inga kläder på mej när han ringde på! haha.. han bytte lampan under köksskåpet =) men inte tänkte jag på att torka där innan han satte upp den nya!!

så jag får ju plocka ner skiten igen å torka rent.. jaja. bytt e den iaf. wihoo! ganska snabbt ändå =)
fast jag fattar att dom ville det. ni kan ju tänka er hur jag snacka med Poseidon i telefonen HAHAHAHA


börja 13 så nu ska jag bara slappa lite vid datorn ! =) kanske träffa samsam efter jobbet oxå ♥



C YA´LL

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Jag vet jag har sett den.. MEN!!!! Kan du börja länka i nytt fönster eller???? Du har gjort att man nmåste öppna i samma fönster på flera stycken nu!! Jobbigt läge

2011-05-18 @ 19:45:14
Postat av: Yasmine

Nu har jag fixat denna iaf

2011-05-18 @ 19:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0