trött lr??

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

papps ringde å väckte mej ... snacka brytning på franska...alla människor ba springer, fram å tbaxs...jävla göteborg, dårar..blabla hahaha
han å yasse e påväg upp hit!
trodde jag skulle få 1 H till på mej bara..så jag hade kunnat fixa lite saker MEN MEN.. =)

idag ska d borras lite...asså lite.. jag har inte köpt tv ännu. 3 små hyllor blir borrade iaf =)

nu e dom i GBG för dom som vill veta det! å jag måste in i duschen!


dessa dagarna har jag gjort...jobbat, ledig(gjorde inget mer än å tvättade) det va länge sedan jag hade sån dag. SUPER VIKTIGT för mej! träffa samsam å Ronak i går över bio, blev sent till slut =)

sååååå lite uppdatering på mitt liv där då, varsågoda! ;)

hahahahahaha omg vilket hååår! svampbob 4kant i hövvet =D





∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0