Back to fitness

ψΔςΜ↑η€


Okej, nu har jag fixat runt med färger och stil på text m.m så nu vet jag hur man handskas med de flesta koder!
så önskas speciella färger och stil på text så Let me know;)



Har precis uppdaterat min I-phone.
Tog ett jäkla tag innan jag vågade eftersom Jimmy har skrämt mig genom en varning över att allt försvinner om man inte synkronicerar & sparar ordentligt:/
Men nu är den så gott som ny!!


Jag tänkte påbörja min egna försäsongsträning till nästa fotbollssäsong!
Är inte lika pigg när jag inte tränar så det får bli back to fitness igen!
Nu ut och springa & tvätta bil! Hemma i Veinge:)


Flo Rida – Good Feeling






Nej nu pratade jag med Bab!
Jag får jogga i kväll för nu är det julmarknad i Lilla böslid:)

ψΔςΜ↑η€





Kommentarer
Postat av: michelle

De va då fan att jag ALLTID ska missa den marknaden. :(

2011-11-12 @ 16:22:24
URL: http://miche.blogg.se/
Postat av: Yass

Haha:)

Du får hänga på när det är Vapnö i stället!

Jag missade att tvätta bilen pga marknaden, men ingen förlust!

2011-11-12 @ 17:38:12
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

STEGRÄKNARE PÅ MÅNDAG!!!!!!!!!

2011-11-13 @ 02:40:53
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0