meen godkväll =)

känns som att mina inlägg kommer på kvällen så där..typ.
iaf, jobbade idag å direkt efter stack jag till gymmet =D

körde kondis i 30 min å styrkade upp mina armar, mage å ytterst lite knä på maskinerna i typ 15 min=)
weeiiii, nu börjas det igen =)
fram t maj ska det fan i mej gå !!!!!!!!!!

nästa lön, å jag säger nästa lön för jag e urfattig denna månaden HAHA..så ska jag köpa lite pulver å så...sånt som dom rikigt inbitna kör med =) fast halva dosen typ ;)

hehe, å jag kommer då inte bli som vissa, sova, äta å träna..å sova äta å träna.. inte min grej liksom..JAG E FÖRLAT men kan man få lite av det goda.....då betalar jag gäääärna för det  =)


iaf, känns gött när jag fått energin tillbaka - just det, måsta ta min blutsaft nu!!!!!
=) så där ja!! =) den e så jävlars goooood !! faktiskt, jag hade kunnat dricka den rätt upp bara =)

fettat i mitt hår oxå med olja, ska sova med d i natt =D fint å långt ska d bli!!


wonderful life - alter bridge

NATTI NATT  änglar

Kommentarer
Postat av: yass

Du köper INTE PULVER!!!

jävla skit saker!!!!

2011-11-11 @ 13:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0