Vi drar till Malmö baby

ψΔςΜ↑η€


Efter fotbollsträningen åkte jag direkt till pappa och hade med mig en blomma.. Fars dag ni vet;)
Vi bestämde oss för att åka och handla fika..



I bilen pratade vi om när Malmö ska komma ner i helgen.
Pappa: vi kanske skulle hälsa på Farmor..
Jag: Ja:)
Pappa: I dag:)?
Jag: Jaa:)
In med bakelsen i lådan, ringer Farmor och säger att vi ses om en timma, kör!!
Spontan tripp till Malmö.. Varför inte.. 



När vi var hos farmor droppade Yvonne in, sen Lotta och även Marina, Melker, Tobbe och Johanna kom inom 15 minuter!
Nice:) Lugn fika blev Pizza och Släkträff...

Bab visade Cafét där Farmor spenderar sina dagar.
Cafè Nydala:)



Faster Lotta: Minskäl, du är över 80 år och du vet inte ens när man ska äta
Farmor: Håll truten
Faster Lotta: Jävla åsna

Ronny messade Lotta
Lotta: Bättre jag ringer för smsen tar sån jävla tid! Ah fel nummer... Röven!


Farmor;
Vilka nummer på pizzorna
Lotta: 31 och 29
Farmor tar upp telefonen och är påväg att slå numret
Lotta: ringer du nu
Farmor: Nej för fan det får yvonne göra
Pappa: Men vaffan ska du då med numrena till?
Yvonne tar telefonen mot örat
Yvonne: Det tutar upptaget
Farmor: Men vaffan du har ju inte slått teleon numret ännu!!

hahaha.. goa dom är!


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

HAHAHA MAN KAN INGET ANN

ANT ÄN ÄLSKA SIN SLÄKT IBLAND!!!!!!!!!! xD



röven, jävla åsna, vaffan å håll truten e standard =D

2011-11-14 @ 18:02:30
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: Conny Jensen

Hahaha - man kunde lika gärna varit där ju - såg dom framför mig allihop. Tack för ett gott skratt...

2011-11-14 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0