Hej hej Idag var en bra dag :-P NOT!!! Hah...

mms_img-15608507 (MMS)

Hej hej Idag var en bra dag :-P NOT!!! Hahaha!!!! Lr ja.. För det första blev ja riktigt jävla förbannad på en gubbe idag! Han trodde nog han kunde "sätta sig " på mej, men icke!! Å sen har jag fått lite ont i axeln av att bygga om bland hyllorna på jobbet.. Men min dag blev lite bättre när jag efter jobbet träffade Samira på lite käk å tjejsnack :-) Men nu blev jag arg igen efter att jag pratade med Yasse i telefonen om bråket..jaaaaaa sånt e livet! Tänkte kolla runt efter nya jobb..kanske hstad skulle bli bra :-P så jädrans trött på skiten!!! Blir d inte bättre nu så får jag ändra.. Bilden e på ngn skola lr bibbla kanske, i Gbg. Var så mysigt så var tvungen å ta bild :-) Nu ska jag sova, ska på möte 9 imorn bitti :-/ blää. Natt natt vänner <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0