hejsanhoppsan .



Hello sisters och brothers..
Vi kommer hemåt på fredag och stannar till söndag. Just so you know. <3

Ska alldeles strax packa klart min väska sen ska jag köra och jobba.
Det nya schemat började igår på jobbet så nu kommer jag nästan bara att jobba 15-8.30 pass eller 16-8.30 pass. Har bara 2 pass som inte e natt, 15-22.

Har tyvärr fått "två" helger. Ena helgen jobbar jag fredag till måndag och andra söndag till måndag. Men jar har så mkt komptimmar så jag kommer nog kompa ut den södagnatten ett antal gånger.
Men jag jobbar fortfarande samma helg som innan så var inte oroliga, vi har fortfarade ledigt samma helger.. :D

Love Love

// M!ch£ll£

Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

jag ska oxå neeer =D =D =D wihooo =)

2011-10-04 @ 21:11:28
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: michelle

wohooo gillar vi

2011-10-05 @ 09:13:04
URL: http://miche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0