helgen =)

kan inte koppla ihop mobilen å datorn ikväll..=(
jag fattar inte vad jag gjorde förra ggn ?????? så blir inga bilder från helgen =(

iaf..jag åkte ner t hstad i onsdags kväll. torsdagen gick i latmans tecken,
snabb runda på stan bara typ. MEN var ute på en powerpromenad på kvällen!!!!

fredag då klippte jag mej å gick på stan .... gick ut på kvällen =) hade rätt så ql.

lördag åkte jag t småland med ett gäng på 12 pers. hade avskedsparty för en tjej som ska t Australien... var ju rätt så sliten från fredagen men jag höll mej vaken t 05.30 ungefär =) STOLT! med bland annat modern dans =P hahaha

var ännu mer sleten på söndagen å kom hem t yasse från småland vid 18 kanske..sov lite å sen gick vi en lång promenad på kvällen innan jag la mej...

å idag jobbat från 10 - 20 ........zå ser resten av min vecka ut!!!!!!!!!!!! försöker tagga men går inte sååå bra
ska sväng inom apoteket ;) coffeintabletter !



nu håller jag på å somna här...NATTI NATT PÅ DEJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0