ner t hSTAD

nothing but strangeness - Cunninlynguists m.m.



denna veckan har mitt nya schema kickat igång =D ska känna på det lite nu ett tag =)
tagit bort fredagen varannan vecka.. 4 dagars ledigt på raken.. å plussat på 1H på varje måndag.

förlorar la 14 timmar på det... hmmm.. kanske blir fattig å måste ta tillbaka dom ?!?!? vi får se!


iaf.. jag ska ner t hstad idag !
och stackar yasse e på väg t akuten i denna stund.. spelade match igår å fick en ordentlig tackling å landa på axeln.
å mille e på möte..om huset..några människor, viktigt så där..

å dagens väder - blåsigt så in i helvet på morgonen, har lugnat sig litta, alla löv faller!!!! och regnet har just nu uppehåll.
får tänka ut om jag ska ta den tjocka jackan....tror det. har inte lust att bli sjuk igen!


tjenna å heeeeej


Kommentarer
Postat av: Tess

Åååå stackars Yasse!! pussa henne från mig!! Å puss te dig!

2011-10-05 @ 20:58:58
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja jävla funderingar!! ;) hoppas allt är bra?

2011-10-11 @ 19:34:55
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0