May the force be with me from now on

ψΔςΜ↑η€


Jag är äntligen pigg igen!
Allt flyter på i jobbet och jag har massa inspiration..
Min Låånga vila utan plugg har givit resultat!!
Im Back!!





Plugget ersattes med en jäkla massa avsnitt av serier som faller Yasmine Jensen i smaken!
Man kan säga att jag har varvat:

TRUE BLOOD
  

OCH GREYS ANATOMY


  Sex and the city är i full gång!!!!


 Samtidigt som jag kollar på nya serien Hart of Dixie

:D

Jag e nöjd!!
The force is with me now;)


ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

jag bara älskar ungen =D hehe

2011-10-27 @ 22:38:34
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: Skeden

Låter mycket bra. Jag är mycket nöjd. Vilket är bra, för det blir så tråkig stämning annars.



SÅ tråkigt.



(savner daj skadt, kommer hjem i ugen måske - træffes?;)

2011-10-31 @ 19:48:28
URL: http://livetpaensked.blogspot.com
Postat av: Yass

Jaaaaaaaaaaaaaaaa

2011-11-12 @ 18:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0