Sibs-glödlampan är tänd igen

ψΔςΜ↑η€

Alex messade mig något efter 8 i morse:)
Han har fått tillbaka sin telefon!!
Jag kunde klart inte somna om igen.. Glad som tusan!!


Denna blogg är ju till för oss alla syskon vilket betyder att alla ska skriva,,
Men jag har insett.. Andre och Alex! Det bästa vi kan få utav dem är förhoppningsvis ett inlägg per år ifall vi tvingar dem! Pernilla däremot.. jag tror vi har en chans.
Det blir helt enkelt:
En för Alla, Alla för en- Women in charge, med en manlig touch...



  '


Men jag funderade på en sak innan jag lämmnade lakanen..
Det händer inte ofta att endast vi syskon hittar på något..
Vi ska inrätta Sibs (siblings) night out/in??
Krav: Det Måste ske Minst 1 gång per år!!

 Jag kan ta ansvaret över att det sker! Annars vet vi alla hur det blir;

Alla, Någon, Vem-som-helst och Ingen.

Ett arbete skulle utföras och alla trodde att någon skulle göra det.

Vem-som-helst hade kunnat göra det, men Ingen gjorde det.

Någon blev arg därför att det var Allas uppgift.

Alla trodde att Vem-som-helst kunde göra det, men Ingen insåg att Alla skulle strunta i det.

Det hela slutade med att Alla skyllde på Någon, när Ingen gjorde vad Vem-som-helst kunde ha gjort!




ψΔςΜ↑η€


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0