Heldag with Lonely Island!

ψΔςΜ↑η€



I går bestämde jag mig för att ta en paus från pluggandet en stund!!
Nu ska jag bara jobba, spela fotboll och tat lugnt!
Såå jag ägnade min första plugg fria dag med gänget:D
Jorma, Andy och Akiva så klart:)
De kom hit och hälsade på och därför är jag ledig från jobbet!



Vi har
* vatt ute och käkat,
*gömt oss innanför mina fönster- kastat vattenballonger på dom som gått förbi
*  Vi har spelat paintball
 
Senare i kväll ska vi kolla friends with benefits på BIO:)
Andy är ju med i början av den filmen..
Det är en grej vi fyra har att så fort någon är med i en film eller video eller liknande så samlas vi allihop och kollar på den tillsammans:D


De gör verkligen min dag!! Utan dom hade min dag varit en av de sämsta på lääänge!!
Exempel:



Yasmine: Jag har dyra räkningar denna månaden och fick en dålig lön!! bl.a. inget ob tillägg.. 
Akiva: Tänk positivt.. nästa månad har du antagligen billigare räkningar:)

Yasmine: jo antagligen,... men jag fick även reda på att jag bara jobbar 75% när jag trodde att jag gått upp till 100% =  vaffaaan!!
Jorma: Djazz.. du är ung... när du jobbar 75%  så har du en ledig dag där du kan göra preciiis vad du vill!.. Du pluggar ju inte längre

Yasmine: Sant, men jag glömde även flytta bilen i morse vilket leder till 300:- i parkeringsböter.. YES!!
Andy: - Men du.. det är ju bara 300:-

Yasmine: MEN JAG FICK JU EN LIKADAN FÖR NÅGRA DAGAR SEDAN PÅ MAXIS PARKERING.. DET BLIR 600:- SAMMANLAGT
Andy: Eeh.. hehe,... Men nu har du ju lärt dig en läxa efter typ 11 gången så nu händer det aldrig igen!!.. eller hur:)

Yasmine: mm.. nä det är sant..


BFF



Atmosphere – The Best Day



ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: miche

haha... ännu en böter.. Vad håller du på med siss. !?

2011-09-26 @ 23:47:05
URL: http://miche.blogg.se/
Postat av: Yass

Mm d undrar jag med, men ta mig tusan för fan det händer ICKE igen!!!!!!!

2011-09-27 @ 00:17:35
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

händer icke igen.. mja, det hoppas jag!!! =)

haha va bra att du haft en bra dag med dom! jag träffade dom snabbt i lördags, bara 6 min lr så.. gör härliga! ! =)

PÖSSS ;)



2011-09-27 @ 00:21:21
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

gillar att ni tagit foto ihop oxå =P

2011-09-27 @ 09:52:47
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: Yasss

I know!! We always doo

2011-09-27 @ 22:25:44
URL: http://enforallaallaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0