Movie

ψΔςΜ↑η€


Okej, jag har ett filmtips!
Jag kollade runt på youtube igår och hittade denna trailer...
I had to have the Movie!!
Kollade på  den i kväll efter att jag kommit hem från Lollo.. så d blev sent:!
Jag skulle bara kolla att den funka, men jag fastnade direkt..


ttp://www.youtube.com/watch?v=dqxP96T7HiM


Ha inte för höga förhoppningar nu!
Det kan ju vara så att min filmsmak inte passar er, men jag kände igen mig själv i den,  dock inte i henne haha!! 
Men den blev ju inte sämre när sista låten gick igång..
Den passar bra i min spotifylista kallad Goooooood shit, då denne artist redan har en heders plats där:)

Joshua Radin – Someone Else's Life



ψΔςΜ↑η€


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0