Tidsmaskinen

ψΔςΜ↑η€




Jag sorterade bland bilderna efter att jag kom hem från Tjejkväll med Wick, Jenny och Evelina..

Så jag tänkte göra en liten tidsresa från 2005 till nu:)
Får ofta (alltid) höra att folk tror jag är mkt yngre än jag är!
Jag hade kunnat spela högstadie elev och ingen hade undrat!!
Så nu ska vi se..

2005..
 brandmannen jobbar på ett 4H läger med säkerhet och sjukvård..


Balen i gymnasiet
En av mina vänner (florije) gjorde mitt hår och en annan (frida) gjorde sminkningen och en tredjes mamma (josses) sydde min klänning.. så jag kom billigt undan;)




2006
i Fjällen där det blev en hel vecka med snowboard och poolare:D


Här sitter jag på min säng i Värnamo folkhögskola
kunde inte sett mer uttråkad ut



2007
 på sportfest..


MIn första profilbild på Facebook... oooolallla.. inte illa



2008
 midsommar.. Mellbystrand!
mkt fina färger i håret om jag får be!...??


Fint? mörkhårig när vi hälsar på Simona i Skövde


2009
tiiidigt på morgonen påväg till England... knappt vaken


Intensivt!!
I väntan på bussen påväg hem från jobbet (hyddan)

2010
Ska fira min och Lollos födelsedagar med att käka ute:)
  

Står utanför jobbet (fyllinge) Naser är sen och jag har glömt mina nycklar..
why not take a pic then


2011
Fira simonas 26 års dag i götet<3


Precis vaknat med morgonfrilla..
Sitter här i segelbåten..
Att sova i båtar är detsamma som att bli nersövd! Man somnar direkt när man fäller ner ögonlocken!



Ja här har ni mig
Från 19- 25 år

Har jag förändrats efter åren eller är det bara håret??
Såg jag kanske ut som 14 när jag var 19?
Aja.. när jag är 40 ser jag ut som 30! Lucky djazz

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0